AEG LAVAMAT 56840

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LAVAMAT 56840 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

A.L.M.Ramler-Alders 17-11-2011
Geschreven voor: AEG LAVAMAT 56840

Ik vind dit een geweldige machine. Heb zoveel merken gehad, maar deze is met ster de beste ooit.
Stil, wast schoon, centrifugeert geweldig, blijft op zijn plaats staat. Andere machines gingen meestal aan de wandel en dan al bij 1200 en 1400 toeren.
Ik ben erg tevreden. Nog steeds na een jaar !

Dekker75 11-02-2011
Geschreven voor: AEG LAVAMAT 56840

Zeer praktisch in gebruik.
Wast goed.
Voor de prijs een goede en betrouwbare machine

jbsrim 26-10-2010
Geschreven voor: AEG LAVAMAT 56840

Een hele fijne machine met genoeg mogelijkheden, voor een normaal gezin toereikend!Je krijgt er zelfs nog een wasmiddelstartpakket bij t.w.v.25€, ze hoeven het tenslotte niet te doen...Voorheen ook een AEG gehad, vijftien jaar lang plezier met een kleine reparatie!!!!
Voor grote gezinnen zal het wellicht een ander verhaal zijn.

Marjolein59 11-10-2010
Geschreven voor: AEG LAVAMAT 56840

Heb hem toch aangeschaft en kan alleen maar zeggen dat ik erg tevreden ben. Nu ongeveer een maand in het bezit. Was wordt erg goed schoon. Toerental is ook lager te zetten (1200) en dat vind ik voor sportkleding wel prettig, anders is het zo erg gekreukt. Gebruik ook regelmatig kort programma toets, want normaal hoofdwas programma duurt ruim 2,5 uur! dus gebruik ik alleen als het heel erg vies is.... Ook de toets "vlekken" vind ik heel praktisch! Met 4 voetballers in huis is dat een handige optie en de was wordt brandschoon.
Enige minpuntje is dat je niet kunt zien hoe lang het nog duurt...
Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen..

sham27 29-08-2010
Geschreven voor: AEG LAVAMAT 56840

Wij zijn erg tevreden over deze wasmachine. De was wordt goed droog in de machine. De machine 'loopt' niet tijdens het centrifugeren, maar maakt wel enigzins fluitend geluid, echter niet storend.

Eigenlijk is het enige dat ontbreekt een resterende wastijd indicatie.

Over de degelijkheid kunnen wij na 3 maanden gebruik nog niet veel zeggen.

Al met al een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Marcel129 26-05-2010
Geschreven voor: AEG LAVAMAT 56840

Paar dagen in bezit; voldoet volledig aan de verwachting en is zeer compleet en degelijk. Prima prijs- kwaliteitverhouding

daan01 07-04-2010
Geschreven voor: AEG LAVAMAT 56840

Deze machine is echt perfect, we hebben hem nu 3 weken in ons bezit en hij doet het geweldig. 1600 toeren centrifugeren is geweldig en waar je zou verwachten dat hij daarbij veel herrie maakt is dit gelukkig niet het geval.Kortom, perfecte machine!!!!!!!!